Min hjälte: Ramone

Vissa säger att den här bloggen har en känsla för attityd, andra att de inte förstår det som skrivs, skam på dem! Det finns också de som tycker att det är en unik uttrycksform och som säger att de som inte förstår inte borde fälla kommentarer. Min definition av det hela är att Booty Talk är det som kommer från själen. Även fast svaren på frågorna går isär kan vi alla enas om att Ramone är mannen som bäst personifierar den här bloggen.

Ramone är något så unikt som en mörk man med stor kuk, 11 tum i längd och 8 tum i omkrets närmare bestämt. Den är mycket större än min till exempel. Varför fascineras och förundras jag av feta åderpålar? Förmodligen av samma anledningar som jag fascineras av min egna talang - I likhet med en jättekuk är det något man föds med, eller rättare sagt, gudabenådas med. Vissa får mycket, andra får ingenting. Det leder mig till anonyma och dumma kommentarer - Vissa föds med hjärna, andra inte.

Kroppen är själens tempel, eller spegel. Skitsamma, det var någon oviktig person som sa så i varje fall. När man tänker efter så är Ramone porrens Kimbo Slice, Mozart och Mike Jones i ett stort smaskigt paket. Och det kära läsare är Booty Talk på riktigt.


Kommentarer
Postat av: Ajlin

Jag har hört att storleken inte spelar någon roll. Eller... Vänta lite nu, det är ju en lögn. Det är ju bara nått vi tjejer säger för att killar med små kukar ska må lite bättre. Ha!

2009-09-09 @ 13:37:25
URL: http://ajlin.blogg.se/
Postat av: Hatmaker

Precis som lögnen om att storleken på bröst och formen en booty inte spelar någon roll, tap that ass!

2009-09-09 @ 20:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0